Załącznik do rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 20 grudnia 2022 r. (Dz. U. poz. 2791)
Sprawozdanie z działalności fundacji za rok 2023
|
|||||||||||||||||
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 6 kwietnia 1984 r. o fundacjach (Dz.U. 2020 r. poz. 2167 oraz z 2022 r. poz. 2185) |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Nazwa organu sprawującego nadzór: Rada Fundacji |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
1. Nazwa fundacji |
Fundacja im Matki Małgorzaty Szewczyk |
||||||||||||||||
2. Adres siedziby i dane kontaktowe |
1. Kraj: Polska |
2. Województwo: Małopolskie |
3. Powiat: Tatrzański |
||||||||||||||
4. Gmina:
Bukowina Tatrzańska |
5. Ulica:
Środkowa |
6. Nr domu:
186 |
|||||||||||||||
7. Nr lokalu: — |
8. Miejscowość:
Białka Tatrzańska |
9. Kod pocztowy:
34-405 |
|||||||||||||||
10. Nr telefonu (fakultatywne): |
11. Adres poczty elektronicznej: |
12. Nr faksu (fakultatywne): |
|||||||||||||||
13. Adres do korespondencji (jeżeli jest inny niż adres siedziby):
—
|
|||||||||||||||||
14. Adres strony internetowej (jeżeli fundacja posiada stronę www)
|
|||||||||||||||||
3. Nr REGON: |
120288525 |
4. Data wpisu do KRS: |
29 czerwiec 2006 r. |
5. Nr KRS: |
0000259613 |
||||||||||||
6. Dane członków zarządu fundacji / dane likwidatora (według aktualnego wpisu w KRS) |
Imię i nazwisko |
Funkcja |
|||||||||||||||
Janina Lechowicz Izabela Pierzchała Iwona Wojtyłko Bernarda Ożóg |
Prezes członek zarządu członek zarządu członek zarządu |
||||||||||||||||
7. Numer NIP fundacji |
736 16 44 691 |
||||||||||||||||
8. Wszystkie cele statutowe fundacji |
|
||||||||||||||||
II. Charakterystyka działalności fundacji w okresie sprawozdawczym (dane odnoszą się do faktycznie wykonywanej działalności w roku sprawozdawczym) |
|||||||||||||||||
1. Zasady, formy i zakres działalności statutowej z podaniem realizacji celów statutowych |
|||||||||||||||||
Został zasponsorowany:
|
|||||||||||||||||
2. Opis głównych zdarzeń prawnych w działalności fundacji o skutkach finansowych |
|||||||||||||||||
—
|
|||||||||||||||||
3. Informacja o tym, czy fundacja prowadziła działalność gospodarczą w okresie sprawozdawczym (zaznaczyć odpowiednie pole, w przypadku zaznaczenia odpowiedzi TAK należy wypełnić rubrykę 5 oraz część III rubrykę 3) |
NIE |
X |
TAK |
|
|||||||||||||
4. Informacja o prowadzonej działalności gospodarczej według wpisu do rejestru przedsiębiorców KRS w okresie sprawozdawczym (należy podać kody PKD działalności gospodarczej wpisanej do rejestru przedsiębiorców KRS wraz z ich opisem słownym oraz kody i opis słowny faktycznie prowadzonej działalności gospodarczej) |
|||||||||||||||||
— |
|||||||||||||||||
5. Czy zarząd lub rada fundacji w okresie sprawozdawczym podejmował uchwały (jeśli tak, to należy dołączyć odpisy wszystkich uchwał podjętych w okresie objętym sprawozdaniem) |
|||||||||||||||||
Załączniki uchwał od 1/23 do 9/23 |
|||||||||||||||||
III. Informacja o wysokości uzyskanych przychodów |
|||||||||||||||||
1. Łączna kwota uzyskanych przychodów (suma punktów a-c) |
Kwota (w podziale na formy płatności) |
Inne formy przychodu |
|||||||||||||||
Przelew (dotyczy wszystkich rodzajów płatności bezgotówkowych) |
Gotówka |
Wartość innych form przychodu |
|||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||
a. Przychody z działalności statutowej |
164828,21 |
537998,85 |
|
||||||||||||||
b. Przychody z działalności gospodarczej |
— |
— |
— |
||||||||||||||
c. Pozostałe przychody |
— |
— |
— |
||||||||||||||
2. Informacja o źródłach przychodów |
|
|
|
||||||||||||||
a. Przychody z działalności odpłatnej w ramach celów statutowych |
— |
— |
— |
||||||||||||||
b. Ze źródeł publicznych ogółem, w tym: |
— |
— |
— |
||||||||||||||
- ze środków budżetu państwa |
— |
— |
— |
||||||||||||||
- ze środków budżetu jednostek samorządu terytorialnego |
— |
— |
— |
||||||||||||||
c. Ze spadków, zapisów |
— |
— |
— |
||||||||||||||
d. Z darowizn |
— |
— |
— |
||||||||||||||
e. Z innych źródeł (wskazać jakich) |
— |
— |
— |
||||||||||||||
3. Jeżeli prowadzono działalność gospodarczą |
|||||||||||||||||
a. Dochód z prowadzonej działalności gospodarczej (tj. przychody z działalności gospodarczej minus koszty działalności gospodarczej) |
— |
||||||||||||||||
b. Procentowy stosunek przychodu osiągniętego z działalności gospodarczej do przychodu osiągniętego z pozostałych źródeł |
— |
||||||||||||||||
IV. Informacja o poniesionych kosztach w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||
Koszty fundacji ogółem |
Kwota (w podziale na formy płatności) |
Inne formy kosztów |
|||||||||||||||
Przelew (dotyczy wszystkich rodzajów płatności bezgotówkowych) |
Gotówka |
Wartość poniesionych kosztów |
|||||||||||||||
|
|
— |
|||||||||||||||
1. Koszty realizacji celów statutowych |
31290,90 |
537998,85 |
— |
||||||||||||||
2. Koszty administracyjne (czynsze, opłaty pocztowe, telefoniczne itp.) |
1474,49 |
241,3 |
— |
||||||||||||||
3. Koszty działalności gospodarczej |
— |
— |
— |
||||||||||||||
4. Pozostałe koszty |
— |
— |
— |
||||||||||||||
V. Informacja o zatrudnieniu i wynagrodzeniu |
|||||||||||||||||
1. Liczba osób zatrudnionych w fundacji na podstawie stosunku pracy (wg zajmowanego stanowiska) |
— |
||||||||||||||||
2. Liczba osób zatrudnionych wyłącznie w ramach działalności gospodarczej |
— |
||||||||||||||||
3. Łączna kwota wynagrodzeń (brutto) wypłaconych przez fundację w okresie sprawozdawczym (wraz z pochodnymi od wynagrodzeń) |
— |
||||||||||||||||
a. Z tytułu umów o pracę (z podziałem na wynagrodzenia, nagrody, premie i inne świadczenia, z wyodrębnieniem całości tych wynagrodzeń osób zatrudnionych wyłącznie w działalności gospodarczej) |
— |
||||||||||||||||
b. Z tytułu umów cywilnoprawnych |
— |
||||||||||||||||
c. Wysokości rocznego lub przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia wypłaconego łącznie członkom zarządu i innych organów fundacji oraz osobom kierującym wyłącznie działalnością gospodarczą (z podziałem na wynagrodzenia, nagrody, premie i inne świadczenia) |
— |
||||||||||||||||
VI. Informacja o udzielonych przez fundację pożyczkach pieniężnych w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||
1. Fundacja udzielała pożyczek pieniężnych (zaznaczyć odpowiednie pole, w przypadku zaznaczenia pola TAK należy wypełnić rubryki 2-4) |
NIE |
X |
TAK |
|
|||||||||||||
2. Wysokość udzielonych pożyczek pieniężnych |
— |
||||||||||||||||
3. Wskazanie pożyczkobiorców i warunków przyznania pożyczek pieniężnych |
— |
||||||||||||||||
4. Statutowa podstawa udzielenia pożyczek pieniężnych (należy zacytować odpowiedni przepis statutu) |
— |
||||||||||||||||
VII. Środki fundacji |
|||||||||||||||||
1. Kwoty zgromadzone na rachunkach płatniczych, ze wskazaniem banku w przypadku rachunku bankowego (należy podać dane na koniec roku sprawozdawczego) |
|||||||||||||||||
Bank PEKAO 131358,45,- |
|||||||||||||||||
2. Kwoty zgromadzone na rachunkach płatniczych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (SKOK) w przypadku rachunku członka SKOK (należy podać dane na koniec roku sprawozdawczego) |
|||||||||||||||||
—
|
|||||||||||||||||
3. Wysokość kwot zgromadzonych w gotówce (należy podać dane na koniec roku sprawozdawczego) |
1463,07
|
||||||||||||||||
4. Wartość nabytych obligacji oraz wielkość objętych udziałów lub nabytych akcji w spółkach prawa handlowego ze wskazaniem tych spółek |
5. Dane o nabytych nieruchomościach, ich przeznaczeniu oraz wysokości kwot wydatkowanych na to nabycie |
6. Nabyte pozostałe środki trwałe |
|||||||||||||||
— |
— |
— |
|||||||||||||||
7. Dane o wartościach aktywów i zobowiązań fundacji ujętych we właściwych sprawozdaniach finansowych sporządzanych dla celów statystycznych na dzień kończący bieżący i poprzedni rok obrotowy |
Aktywa |
Zobowiązania |
|||||||||||||||
— |
— |
||||||||||||||||
VIII. Dane o działalności zleconej fundacji przez podmioty państwowe i samorządowe (usługi, państwowe zadania zlecone - dotacje i zamówienia publiczne) oraz informacja o wyniku finansowym tej działalności[1] |
|||||||||||||||||
— |
|||||||||||||||||
IX. Informacja o rozliczeniach fundacji w okresie sprawozdawczym |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
—
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Deklaracja podatkowa: CIT 8; CIT 8/0 |
|||||||||||||||||
X. Informacja, czy fundacja jest instytucją obowiązaną w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593, z późn.zm.) – zaznaczyć odpowiednie pole, w przypadku zaznaczenia odpowiedzi TAK należy wypełnić część XI.
|
NIE |
X |
TAK |
|
|||||||||||||
— |
|||||||||||||||||
XII. Informacja o przeprowadzanych kontrolach w fundacji |
|||||||||||||||||
1. Informacja, czy w fundacji była przeprowadzona kontrola (zaznaczyć odpowiednie pole, w przypadku zaznaczenia odpowiedzi TAK należy wypełnić rubrykę 2) |
NIE |
X |
TAK |
|
|||||||||||||
2. Wyniki przeprowadzonej kontroli w fundacji (pozytywne i negatywne wraz ze wskazaniem podmiotu przeprowadzającego kontrolę) |
|||||||||||||||||
— |
|||||||||||||||||
……………………………………… ……………………………………
podpisy członków zarządu fundacji* podpisy członków zarządu fundacji*
…………………………………
miejscowość, data
*podpisy członków zarządu fundacji zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w statucie fundacji
[1] Dane powinny być spójne z danymi finansowymi podawanymi w części III pkt 2 lit. b.